Primary Advertiser

סטודנטים מבואסים? קבלו שישה טריקים שישנו את המציאות שלכם

בשיתוף סמסונג

22.11.2020 / 16:00

סדר בבית ובפינת העבודה, שימוש ברשתות החברתיות כפרס, יצירת שגרה, לקיחת הפסקות קבועות - הקורונה שלחה את רוב התלמידות והתלמידות הביתה, לעולם שאינם מכירים. למזלכם, יש לנו כמה טיפים שיסייעו לכם לנצל את הטכנולוגיה לטובתכם, להוציא את המקסימום מהמצב

אוניברסיטה ריקה בברצלונה בזמן הקורונה. GettyImages
האוניברסיטאות ריקות, אין ברירה אלא לחשב מסלול מחדש/GettyImages

מגפת הקורונה שינתה את העולם כפי שאנחנו מכירים אותו, ובינתיים לא נראה שהיא ממהרת לעזוב אותנו. כמעט כולנו נאלצנו לבצע שינויים בשגרת חיינו, ומעטות הן האוכלוסיות שנאלצו לשנות הרגלים כמו התלמידים והתלמידות. בחודשים האחרונים עוד ועוד אנשים החלו ללמוד בצורה מקוונת, והמצב החדש מביא איתו אתגרים חדשים. לכן, החלטנו לחלק לכם כמה טיפים על למידה נכונה, יעילה ומהנה יותר מהבית. קדימה, יוצאים לדרך.

1. סדרו את החדר

תתפלאו: חדר מסודר ופינת עבודה מסודרת לא רק ישרו אווירה נעימה יותר, אלא יעשו לכם סדר גם בראש. מי שמנסה ללמוד בבלגן, עלול לגלות שהבלגן לא ייגמר בבגדים שזרוקים על הרצפה, או בעשר המחברות שפתוחות על שולחן המחשב. השתדלו לסדר את הסביבה שלכם לפחות פעם ביום, רצוי לפני תחילתו של יום הלימודים.

2. ואת החומר

הגיעו לשידור מאורגנים. קראו את הסיכומים מהשיעורים הקודמים, כתבו לעצמכם בסמארטפון או במחשב מה צפוי לכם, על איזה חומר מדובר ומה אתם רוצים להשיג בשעות הקרובות. כתבו הערות, צלמו חלקים רלוונטיים שיסייעו לכם בעתיד - נצלו את הטכנולוגיה לטובתכם. בסמסונג FE יש נפח אחסון כמעט בלתי נגמר שיאפשר לכם לסדר את החומר בשלל תיקיות ותתי תיקיות, ואם מוסיפים את הזיכרון הפנימי הגדול, אין מה לחשוש מדיליי בין המסכים והאפליקציות השונות. מעולם לא היה קל, נוח ויפה יותר לארגן את חומרי הלימוד.

3. רשתות חברתיות - ברור שכן, אבל בכמות הנכונה

כן, אנחנו יודעים, חובה מדי פעם במהלך היום לבדוק ולעדכן את הטיק טוק, אינסטגרם, פייסבוק וטוויטר, אבל צריך גם להודות שזו יכולה להיות הסחת דעת כשאנחנו מנסים ללמוד. ידעתם שלאדם ממוצע לוקח יותר מ-23 דקות לחזור לתפקוד מלא אחרי שהוא מאבד תשומת לב???

אז מה עושים? הסכם, עם עצמנו. הלמידה מהבית היא עצמאית וכולנו בוגרים ואחראים, ויכולים להחליט מראש שבמהלך יום הלימודים, פעם בשעה אנחנו מפעילים את הטיימר (של הסמארטפון, כמובן) ונכנסים לחמש דקות לרשתות החברתיות. כשהשעון מצלצל, חוזרים ללמוד. זה גם ייתן לכם משהו לצפות לו בסוף כל שעה, כשיום הלימודים ארוך ומתיש.

סמארטפון למידה מהבית. ShutterStock
זה לא פשוט, אבל צריך להתרגל למציאות החדשה/ShutterStock

4. שגרה

אחד הדברים הקשים ביותר לתלמידים ותלמידות בתקופת הקורונה היא השגרה שנעלמה לגמרי - היינו רגילים לדבר אחד, ולפתע הכל השתנה. נסו בכל זאת ליצור שגרת לימודים חדשה בבית: לכו לישון באותה שעה, קומו באותה שעה, קחו הפסקות בשעות קבועות, השתדלו לאכול ארוחות בשעות קבועות, אפילו יציאה מהפיג'מה לטובת בגדים אמיתיים תעזור.

וקבלו טיפ של אלופים: מצלמת הסמארטפון של FE מלאה בפיצ'רים שווים במיוחד, שמתאימים בול למי שרוצים לתעד את הסטייל והתלבושות או התסרוקות השונות שלהם בכל יום (אולי אפילו כמה פעמים ביום), לעדכן את העוקבים שלהם ולהראות שהם עדיין חזק בעניינים, גם אם לומדים רק מהבית כרגע. המציאות החדשה שלנו מלאה בהפתעות ואנחנו חייבים לדאוג למה שאפשר לדאוג לו, ולשחרר מכל השאר. הסביבה שלנו אולי אחרת כרגע, אבל את השגרה ברשתות החברתיות אפשר להמשיך בכיף, לתעד את עצמנו ולהוכיח שאנחנו מסתגלים למצב החדש. ואולי אפילו לתת השראה לאחרים להצטיין בלמידה מהבית.

5. הפסקות

מחקרים מצאו שישיבה ממושכת אל מול מסך עלולה להזיק לנו. אם קשה לכם לשבת במשך שעות שלמות ולשמור על ריכוז, אתם לא לבד - מדובר במשימה כמעט בלתי אפשרית, והאשמה היא לא שלכם. חובה להעניק מנוחה גם לגוף וגם למוח שלכם מספר פעמים ביום. קומו מהכיסא, זוזו קצת ברחבי הבית, גם סדרה של מתיחות ותרגילי כושר יועילו ויעזרו לכם לקראת סשן הלמידה הבא. אפילו משחק בסמארטפון יעזור לכם להתאושש לקראת השיעור הבא בתור. במכשירים עם 5G תגלו שהגיימינג איכותי מאי פעם. ב-FE, בעזרת צג ה-Infinity-O, המשחק יהיה חלק לגמרי והתגובה למגע תהיה מהירה. תהנו קצת, הרווחתם את זה!

6. היו מעורבים

אנחנו יודעים, הדבר הכי קל הוא להיעלם, לנצל את העובדה שאנחנו בבית ולא בכיתה כדי לאבד ריכוז. הפתרון? נסו להיות מעורבים בשיעור: שאלו שאלות, הגיבו לדברים, כתבו לעצמכם הערות בסמארטפון או במחשב. זה לא רק יעזור לכם להיות ערניים, אלא גם לזכור בצורה טובה יותר את החומר. אפשרות נוספת היא ליצור קשר עם החברים ללימודים אחרי השיעור, בווטסאפ או בזום, כדי להמשיך לסשן למידה נוסף.

מכשירים עם טכנולוגיית 5G אידיאליים ביכולות הסטרימינג והווידאו שלהם, ובמובן הזה, מעולם לא היינו ערוכים יותר ללמידה מהבית - זה לא נתקע, אין הפרעות והשידור שלכם ואליכם נקי מתקלות מתסכלות. מהירות השיתוף והסטרימינג עוצמתית מתמיד ואתם נשארים מעודכנים כל הזמן, בין אם מדובר במשחק בסמארטפון, גלישה ברשתות החברתיות או כמובן, שיעור.

יש לכם מבחן גדול או שאתם סתם רוצים לדבר עם כל החבר'ה על השיעור האחרון בזמן אמת? בעזרת ה-5G, מכשירים כמו ה-FE יכולים להציע לכם חוויה מיוחדת - שידור חי, שלא קופץ ולא נתקע, כזה שמאפשר לכם לעשות למידה וירטואלית מושלמת בלייב עם כל הכיתה, לבוא הכי מוכנים שיש ולהוציא את ה-100 במבחן הבא.

בהצלחה!

בשיתוף סמסונג
  • עוד באותו נושא:
  • לימודים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully