Primary Advertiser

נתפסו על חם: ירדן ויזל וגל זהבי במשימה שלא דמיינתם

בשיתוף סמסונג

16.11.2020 / 16:00

לכבוד פתיחת שנת הלימודים האקדמאית והווירטואלית, החלטנו לאתגר את ירדן וגל: אם ישלימו את כל המשימות, הם יזכו במכשיר המושלם לסטודנטים - ה-Galaxy S20 FE. היה אקשן

בווידיאו: ירדן ויזל וגל זהבי מגלים את כל יתרונות ה-Galaxy S20 FE החדש/צילום: עידו שחם עריכה: דפי מקל

שנת הלימודים האקדמית הווירטואלית החלה ולכבוד האירוע - סמסונג החליטה לאתגר את ירדן ויזל וגל זהבי: אם ישלימו את כל המשימות, גם הם יזכו לבלות את שנת הלימודים עם המכשיר המושלם לסטודנטים, ה-Galaxy S20 FE, המכשיר שמאפשר לכם לעשות את כל מה שאתם אוהבים - להיות מחוברים לחברים, להרצאות ולעוקבים.

אבל רגע, לפני שיוצאים לדרך עם המשימות: יחד עם המכשירים מגיע גם שעון חכם - fit2, גם יפה, גם מגניב וגם מעולה לספורט ושמירה על הבריאות.

המשימה הראשונה הייתה לצלם ארבעה אובייקטים בצבעים של המכשירים: לבנדר, אדום, מנטה וכחול - תוך 30 שניות. איך עושים את זה? בעזרת הזום המיוחד של המצלמה, שמאפשר לכם לצלם באיכות גבוהה גם אובייקטים שנמצאים הרחק מכם.

משימה מספר 2: לצלם תמונה יצירתית, שמייצגת את הסטייל הייחודי של ירדן וגל, כי ה-Galaxy S20 FE מאפשר לכם לבטא את מי שאתם. אז מי ניצח? ירדן החליפה לאאוטפיט שהתאים בול למכשיר שלה ונראה מעולה עם מערך המצלמות המיוחד של המכשיר. לא פלא שהיא כבשה את המשימה הזו בקלות.

משימה אחרונה? להעלות תמונת דיוקן עצמי לאינסטגרם. ב-Galaxy S20 FE יש מיקוד חי, שמטשטש את הרקע עם אפקטים אומנותיים, אותם אפשר לבחור במהלך הצילום - ככה תוכלו להתמקד בעצמכם! המכשול: כל אחד קיבל רק טייק אחד לצילום.

לשמחתם, המכשיר מספק מספר רב ומגוון של תוצאות וזוויות צילום בלחיצה אחת - התמונות הטובות ביותר נשמרות בגלריה הראשית וככה אפשר ליהנות מהתוצאה הכי מוצלחת.

רוצים להכיר את ה-Galaxy S20 FE החדש? היכנסו לאתר

בשיתוף סמסונג
  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully