Primary Advertiser

סטודנטים? הכירו את הסמארטפון המושלם - Galaxy S20 FE

בשיתוף סמסונג

4.11.2020 / 14:00

אם גם אתם לומדים מהבית בימים אלו, כדאי שתדעו שסמסונג יצאה עם בשורה חדשה, בדמות סמארטפון עם דור חמש, מערך צילום מתקדם ומסך גדול. כל אלו ועוד יאפשרו לכם להתמקד בלימודים בלי שום בעיות וליהנות מהחוויה, עד שתחזרו לכיתה ולאחר מכן

נגיף הקורונה הוביל לריחוק חברתי, שלא פסח גם עלינו בישראל. מגזרים שלמים שינו את הרגלי היומיום שלהם מקצה לקצה, כאשר סטודנטים בין היתר נדרשו לעבור ברוב המקרים ללמידה מרחוק. לשמחתם של כל אלו, סמסונג השיקה את ה-Galaxy S20 FE (מהדורת מעריצים) ואת השעון החדש, שני כלים מושלמים עבור סטודנטים שרוצים להמשיך בהצלחה מרובה את הלמידה מרחוק ולשמור על הבריאות שלהם.

ה-Galaxy S20 FE נושא עמו בשורה אמיתית לאלו המחפשים סמארטפון איכותי ללימודים מרחוק: תמורה גבוהה למחיר. הוא כולל את כל מה שהסטודנטים צריכים - קישורית דור חמש, מערך צילום מתקדם ומסך מספיק גדול כדי לקיים זום, ללא צורך במחשב הנייד. בנוסף, הסוללה שלו מספיק גדולה כדי לאפשר יום עבודה שלם ואינטנסיבי. חווית הלמידה הופכת לפרודוקטיבית, נוחה ונעימה מאי פעם.

אחד היתרונות הבולטים הוא כאמור התמיכה בקישוריות דור חמש, המאפשרת מהירות אינטרנט גבוהה משמעותית מהדור 4 הקיים בישראל. כלומר, תוכלו לקיים שיחות זום היישר מהגלאקסי שלכם והן יעברו בצורה חלקה לחלוטין, אחת הצרות שכנראה כל מי שמשתמש בסמארטפונים כיום לשם שיחות כאלו סובל מהן.

סמסונג גלקסי S20FE. יח״צ,
מושלם לסטודנטים. ה-S20 FE (צילום: יח"צ)/יח״צ

עוד יכולת שסטודנטים יעריכו היא המצלמה באיכות גבוהה. מערך הצילום של ה-S20 FE כולל שלושה חיישנים אחוריים: 12 מגה-פיקסל עם עדשה רחבה, 12 מגה-פיקסל עם עדשה רחבה במיוחד ו-8 מגה-פיקסל לזום אופטי של פי שלושה. גם כשתחזרו לאוניברסיטה ותשבו רחוק מהמרצה, תוכלו לתעד בקלות את כל מה שנמצא על המסך או הלוח. הודות ליכולות צילום הכוללות שימוש בבינה מלאכותית, המצלמה של סמסונג יודעת לזהות מסמכים ולסרוק אותם בצורה מושלמת. ומה לגבי התקופה הנוכחית? המכשיר מצויד במצלמה קדמית של 32 מגה-פיקסל עם עדשה רחבה, כך שאתם יכולים להשתמש בו להשתתפות בשיעורים. יראו אתכם מצוין!

כאמור, הבריאות לא פחות חשובה: בתוך ה-S20 FE ניתן למצוא את אפליקציית ה-Health, שתעזור לכם לשמור על כושר ותספור את הצעדים שאתם עושים כל יום. אם יש לכם את השעון Watch3, תוכלו לקבל דרכו היישר מהסמארטפון החדש שלכם את כל נתוני הבריאות האישיים ואף למדוד פעילויות ספורטיביות. השעון יוקרתי וחכם, ומגיע במספר צבעים וגדלים, כך שניתן להתאים אותו לכל משתמש. השעון יודע גם למדוד את רמות החמצן בדם, לזהות נפילות ואפילו מאפשר לכם לבחור אחת מבין 120 תוכניות אימון כושר ביתיות.

ב-S20 FE ניתן למצוא לא רק את החומרה הטובה ביותר, אלא גם את התוכנה שתהפוך את חוויית הלימודים למיוחדת ונטולת דאגות, ופשוט תאפשר לכם לעשות את הדבר החשוב ביותר בתקופה הזאת: להתרכז, בלי לחשוב על כל מה שמסביב. לא משנה איפה אתם נמצאים, הודות ליכולות המתקדמות של ה-Galaxy S20 FE, אתם מסודרים.

סמסונג גלקסי S20FE. יח״צ,
מעולה ללימודים מרחוק, עוזר לשמור על הבריאות (צילום: יח"צ)/יח״צ
בשיתוף סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully